Saturday 3 December 2011

What a Day!

Assalamualaikum!

semalam memang penat, tp fun!
melayan kerenah anak2 kecil(semua tu anak saudara aku) haha...
ada yang berebut nak main games!
sampai handphone aku yang x secanggih mana ponnn
diaorang nak jugak main... haha..
tp yg pling best, Ashif, 3 thn, dia syok sendiri main
bounce tales tu! perghh.. lucu ku tgk!

and...and... yg paling aku terkejut dan j e a l o u s ni ha....
Atiqah,7thn anak kakak sepupu aku... she own this ::


iPad u know!!!!!!!
waow! i'm so jealous of this!
her sister, 9years old have her own PsP!
and her sis oso,f4 and her bro f5
have their ASUS laptop!
new version ohh!!!!!
i wonder to be one of thier siblings...
hahaha

ni lagi sorang...
yg 3 tahun tu...
dah pandai main iPaD tok su . .

 

*****

lepas tu, si Aniq yg xpnh tego aku ni,,
tiba2 pulak dia berbisik kt telinga aku..
ingatkan dia malu.. 4 5 thn kot dia..
and abgnya 9thn tu pun tego gak!
best lah! igtkn diaorg juz tego sepupu diaorg je..
dahla letih layan
si Syura , 9thn gak...
aiyoo... xboleh kalah tau kalau
ngan dia ni!

then , malam...
si Atiqah ni pulak..
duduk atas riba aku..
7thn tu..
dahla bkn duduk betul2..
tmbh pulak la
si Afiqah ni geletek dia..
adohhhhhhhhhhhhh!!!!!!!
sakit la aku kene atiqah tu..
aku xtahan, then aku pg genggam
tgn afiqah tu, sbb selagi dia xberhenti,
selagi tu aku skt kene atiqah tu..
last2, afiqah tu nak nangis!!!!
haha... degil2 pun dia, akhirnya
TEWAS!!
haha... sgt2 degil..

haha.. okay.. that's the end!

No comments:

Post a Comment